Followers

ANDA FOLLOWER KE 200???

ANDA FOLLOWER KE 200???

BARANGSIAPA MENJADI FOLLOWER YANG KE 200, PLZZZZ INFORM MAMA K...ADA HADIAH MENANTI ANDA

Monday, December 6, 2010

POLIGAMI....

salam all

bila kita bercakap pasal poligami...tentu kaum hawa gundah gulana. namun kaum adam akan tersenyum lebar....aku pelik la kenapa kaum adam masih nak mencari yang laen...walhal isteri masing-masing tak ada kekurangan pun..

bukan la nak menentang tapi kena la fikir perasaan isteri...tergamak ke nak luka kan hati isteri????nak kata isteri tak jaga hal rumahtangga, tak pulak kan...tah la....bini kat umah percayakan suami..tapi sang suami pulak yang ambil kesempatan...kesian isteri kat umah

isteri mana yang sanggup bermadu????tapi...tak boleh la nak salahkan kaum adam je...sebabnye kadang-kadang kaum hawa nie bile dah tau lelaki itu suami orang, dia masih nak ganggu rumahtangga orang...tolong la jangan buat macam tu..

cuba kena kat batang hidung sendiri baru tau...so, kaum adam...hargai la isteri anda di rumah...isteri anda la yang terbaik di kalangan yang terbaik...

okey la.nanti mama sambung lagi ek..tengok kalau-kalau masih ada rasa geram dan marah pada kaum lelaki yang tak tau menghargai isteri dan anak di rumah..

bubye

2 comments:

  1. huhu.. betul².. kengkadang tuh tak mampu pon sebenarnya.. tapi dah dok gatal nak lagi satu... masa bini 1 beli lauk ayam.. bila dah dua lauk telur je.. adilkah???

    ReplyDelete
  2. SOkong... X rela bermadu... T_T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...