Followers

ANDA FOLLOWER KE 200???

ANDA FOLLOWER KE 200???

BARANGSIAPA MENJADI FOLLOWER YANG KE 200, PLZZZZ INFORM MAMA K...ADA HADIAH MENANTI ANDA

Friday, December 3, 2010

HEPI BURFDAY ZAKUAN...

salam all....

hari nie genap umur zakuan 4 thn...dah besar dah anak aku nie...apa nak buat tuk dia ek hari nie..nak buat kek esok, tak esok lusa huhu...tapi mesti buat untuk dia nie..harap2 kek tu menjadi la nanti..

zakuan dah membesar...aku kena sediakan bekalan dia untuk masa depan...yela kan, aku yang tanggung dia..nasib baik mak ayah aku support aku. kalau tak, tak tau la apa jadi akan datang..


nama zakuan di ambil sempena nama pemain bola sepak n.sembilan....si kembar tuuuu (gambar ada kat atas). gambar anak aku tu aku blm upload lagi...tungguuuu..nanti bila dah ada, aku letak kat blog nanti ek

bubye

mamasayangzakuan

2 comments:

  1. Happy Birthday Zakuan.. moga menjadi anak yang soleh ya... mama ia bg cium satu ya kat ia bila balik nanti.. hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...