Followers

ANDA FOLLOWER KE 200???

ANDA FOLLOWER KE 200???

BARANGSIAPA MENJADI FOLLOWER YANG KE 200, PLZZZZ INFORM MAMA K...ADA HADIAH MENANTI ANDA

Thursday, January 6, 2011

2011...PENUH MAKNA

salam all

sori sebab dah lama tak menulis...ada banyak kerja yang perlu diselesaikan di ofis...huhuhu...alhamdullillah semua berjalan dengan lancar...tahun 2011...penuh bermakna buat aku...zakuan, anak kesayangan aku...dah mula pergi sekolah...seronok rasanyer tengok dia senang nak bangun pagi...

tiap-tiap hari aku akan tanya dia belajar apa kat sekolah...dia kata 'belajar warna-warna'.semalam aku tanya kat dia makan apa kat sekolah? ada ker dia kata 'abang makan ayam dengan kentang cecah dengan nasi....'tergelak aku bile dia cakap mcm tu...sepatutnye makan nasi lauk ayam..tak per la, janji dia tau jawab apa yang kiter tanya dia...

aku pun berharap tahun nie akan lebih baik dari tahun-tahun sebelumnyer...INSYAALLAH....

ok la...nanti kita sambung lagi ek

bubye
mamazakuan

1 comment:

  1. ayat tuh mak dia yang ajar ler tuh.. hehe.. anak dah bujang dah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...